Dragi moji,

14Mar14

težko bo priznati: zadnje mesece mi gre zelo za nohte. Posledica slabih gospodarskih razmer je, da je projektov iz meseca v mesec manj, naročniki si velikokrat v tem trenutku ne morejo privoščiti mojega dela, zaslužki pa res skromni. Zato začenjam tole akcijo, s prošnjo, da mi pomagate preživeti.

hobotnicaOkvir

Prodajam prikupne slikce, tuš /crayon na papirju, format 13 x 18 cm, v okvirju. Zelo so primerne za darilo, še posebej, če želite obdariti drugače in bolj osebno. Seveda si slikco lahko kupite tudi samo zase; zgornji triptih visi v Jakatovi dnevni sobi nad kavčem. Žabec spodaj je v Daretovi kuhinji ob hladilniku, da mu ni vroče. Ali … da ima pivo na dosegu roke, pardon, kraka :)

zabecOkvir

avatarOkvir

Na moji Flickr strani  si ogledate, kako slikce izgledajo. Lahko naročite kaj od obstoječega, lahko pa naredim čisto nov motiv. Avatar naprimer (zgoraj) je bil najprej narejen kot #dailydoodle in kasneje našel kupca. Yoda (spodaj) pa je naročena na novo.

YodaOkvir

Za podrobne informacije in naročila pošljite email> maja.bjancic@gmail.com
ali tvitajte @mmirabilis

Najlepša hvala :)